pondělí 23. března 2015

Béžový trenčkot - MUST HAVE jarní sezóny

                           Ahojky,

dnes píši svůj první článek na vlastní blog, je to pro mě něco nového, co mě nesmírně baví, ale zároveň také vím, že se mám ještě hodně co učit. K blogování jsem se dostala díky své současné práci, kterou je provozování e-shopu s dámskou módou. Možná, mě už některá z vás zná, což mě moc těší, budu ráda, když se mnou budete v kontaktu, můžete mi kdykoliv napsat co se vám líbí nebo o čem psát články, nechám se ráda inspirovat. 
A teď, už k dnešnímu článku. Když jsem přemýšlela, o čem napsat první článek s jarním outfitem, hned se mi vybavil trenčkot. Tento kabát je prostě skvělý, perfektně se nosí i vypadá, já ho zkombinovala s černými kalhoty s koženkou a bílou halenkou. Špěrky jsem volila výraznější ve zlaté barvě, kterou moc často nenosím, ale k tomuhle modelu mi připadala zajímavá. 

A co vy a trenčkot, také patří mezi vaše oblíbené jarní kousky? S čím ho nejraději nosíte?

Napiš mi budu moc ráda za komentáře a sdílení.

Krásný den vám všem
Bára








Photo by Aneta Habichová



Halenka: H&M

Kalhoty: RESERVED

Kabelka: H&M

Boty: LASOCKI

Brýle: ALDO

Bižuterie: e-shop FASHIONPLACE




Žádné komentáře:

Okomentovat