úterý 26. května 2015

PINK & BLACK



Krásný den,
snad se máte fajn, i když se nám trošku ochladilo a prší. Já si tedy počasím náladu zkazit nenechám! Tento týden se strašně těším na nový projekt, Den krásny, který společně připravujeme s mojí kolegyní vizážistkou, ze studia Proměn GK , Gabrielou Körner. V pátek odstartujeme první dvě proměny a už teď věřím, že to bude zážitek nejen pro naše první dvě účastnice, ale pro celý náš tým, od kadeřnic až po naši skvělou fotografku. O průběhu celého zkrášlovacího dne vás budu informovat v dalším článku. Nyní už k outfitu. Když jsem přemýšlela nad modelem, který zvolím pro focení, tak mě inspirovala jedna moje kamarádka, která nejraději nosí černou a její outfity jsou z 99% all in black. I já tak občas vyrážím, ale i když jste milovnicí černé barvy, na jaro a léto to prostě chce zařadit barvy. Takže dnešní článek je pro všechny kdo nosí rád černou, ale rád by model oživil, ať už v podobě barevného saka nebo barevných doplňků. A jak nejraději nosíte/oživujete all in black outfity vy? Ráda se nechám inspirovat, napište mi do komentáře.
Mějte se krásně
Bára












Top: Mango
Kalhoty: e-shop FASHIONPLACE
Sako: ZARA
Boty: Baťa
Kabelka: Baťa
Bižuterie: e-shop FASHIONPLACE
Pásek: RESERVED








Žádné komentáře:

Okomentovat